پیچ و رولپلاک در کرج و تهران و نماشویی و اب بندی نما و راپل

پیچ و رولپلاک در کرج و تهران و نماشویی و اب بندی نما و راپل

پیچ و رولپلاک در کرج و تهران و نماشویی و اب بندی نما و راپل

پیچ و رولپلاک در کرج و تهران و نماشویی و اب بندی نما و راپل

پیچ و رولپلاک در  کرج و تهران و نماشویی و اب بندی نما و راپل

بنام خدا
این شرکت داری بیمه حوادث بوده و کارفرما صلب مسئولیت میباشد

شرکت ارتفاع کاران کرج. بیش از دو ده فعالیت کار در ارتفاع با طناب بدون داربست
09352626307کار در ارتفاع باطناب بدون داربست در اسرع وقت بدون هزینه داربست با هزینه پایین با بیمه ایران..مشاوره کار در محل رایگان است
پیچ و رولپلاک سنگ نما و نصب سنگهای افتاده
نماشویی ابر و طی و اسید شویی و شستوشوی نما با تکنولوژی نانو وووو....
نقاشی تمام نماها و در و پنجره و حفاظ نما و رزین کاری نما اپوکسی و بندکشی و درزگیری و نصب لوله بخاری و نصب هواکش ووووغیره
نصب بنر و حروف درشت و فلکسی و تابلو ووغیره
ووووو ده ها کار دیگر با طناب

نقد و اقساط
اموزش کار در ارتفاع

۵ مطلب در آگوست ۲۰۱۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بنام خود خدا

شرکت ارتفاع کاران کرج

چرا نمای ساختمانتان را نمیشورید یا همان شستشو نمیکنید

09352626307

ایا هزینه نماشویی زیاد میشود.بله شاید یه زمانی اینگونه بود ولی الا با پیشرفت تکنولوژی و بدون نیاز به داربست و کلایمر و یا سیستمهای دیگه ای . الانه فقط با سیستم پیشرفته و با امنیت بسیار بالای که دارد و با کمترین هزینه و سریعترین زمان و بدون اشغال کردن جایی کار را با بالاترین کیفیت جهانی انجام میدهیم.

اما رسیدیم به جایی که شما نماشویی یه اسم دیگرش شستشوی نمای ساختمان را انجام نمیدهید و حالا چند مورد اشتباه شستشو نکردن نما را میگم تا بدانید.

۱_نمای کامپوزیت را اگر حداکثر بیشتر از ۲ سال شستشو نشود دیگر هیچکاریش نمیشه کرد و به هیچ عنوان تمیز نمیشود و تمامی درزهای نما کامپوزیت در اثر گرما سرما و بارش باران از بین میرود ولی قابل ترمیم میباشد ولی خوده کامپوزیت وقتی کثیفی را به خودش میگیره دیگه باید انداخت دور همین.

۲_نماهای سنگ که با وجود الودگی زیاد که این الود��ی در استانهای تهران و کرج که اسیدهای الوده ای تولید میشود که باعث خورده شدن همچیز میشود و کم کم به داخل سنگ و همان کامپوزیتی که گفتم نفوذ میکند و اگر نماشویی نکنید بعدها باید هزینهای چندین برابر بیشتری را بپردازید و خیلی مواقع شده که باید تمام نما را عوض کرده چون پوسیدگی به حدی رسیده که دیگر سنگ را نمیشود پیچ و رولپلاک کرد و کامپوزیت را شست پس چرا کاری کنیم که پولی که زحمت کشیدین را از دست بدهید چون همین پوسیدگی سنگ موجب میشود سنگ ساختمان از نما جدا شود و به سمت پایین سقوط کند وووو چه اتفاقی می افتد شاید شاید بر روی ادم نیفتد شاید هم بیفتد و موجب مرگ شود یا روی ماشین بیفتد.

این رو بدونید که ساختمانهای وجود ندارد که نمای انها سنگ باشد ولی نیفتد تمامی نماهای سنگی ریزش میکنند بلا استثنا پس پیچ کنید سنگها را و حتما شستشو هم بزنید با از نمای شما محافظت بشود.

شرکت ارتفاع کاران کرج با سپاس فراوان که وقت خود را در اختیار ما قرار دادین

  • سامان استوارپور